Panel_0[1].JPGEz a blogom első bejegyzése. Talán felesleges, talán senki nem fogja olvasni de sokszor vannak történések, amit azoknak már elmondtam akik számítanak de mégis bennem a kényszer, hogy a világba is kiordítsam őket. Biztosan mindenkinek volt már ilyen érzése.

Magamról csak annyit, hogy most léptem be a harmadik X-be és két és fél éve költöztem el ide Szegedre, ami nagy városnak számít ahhoz képest, ahonnan én jöttem - a határ túl oldaláról. Bár korábban is éltem már nagy városban - a fővárosban is - de csak most jutottam el arra a szintre, hogy virtuális tollat ragadjak és lázadozzak az éterben (annak ellenére, hogy informatikus mérnök vagyok) a modernizáció és a nagy város ellen.

Nem szándékom Szeged ócsárolása, hiszen nagyon szép és kellemes hely. Szeretem. Viszont egyre több hátrányát tapasztaljuk párommal melyek valószínűleg nem csak Szegeden vannak így, hanem az egész országban, hasonló méretű és lakosságú városokban.

Szeretném saját szemszögből láttatni a város és az itt élő társadalom negatívumait, legalábbis azon cseppnyi részét amelyeket a sors pont elém tár. Lesz itt az ideges buszsofőrökről, a tolakodó nénikről-bácsikról, az agresszív kispolgárokról, a pofátlan hajléktalanokról és a panel lakás hátrányairól is szó.

Azt már most leszögezném, hogy a blogom minden politikai párttól mentes és szubjektív tapasztalatokon és véleményen alapszik!

Kellemes olvasgatást, ha már erre tévedtél! - gTe

Címkék: blog panel szeged nagyváros nagy város

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása